emmiller

emmiller

Verseim. A Sors

2023. november 17. - e.m.miller

Már középiskolás koromban elkezdtem verseket írni. Magyarórán, nyári szünetekben. Majd a főiskolán egy pár verset írtam, de abbahagytam.  2018 decemberében kezdtem el ismételten a versírással foglalkozni. Kerültek fel szinte heti szinten a verseim egészen tavalyig a Poet oldalára. Valami oknál fogva , nem enged belépni a rendszer az oldalra. Így, arra gondoltam, itt is megmutatom a verseimet. A Sors című versemet még 2020-ban írtam. A vers megtalálható lesz elvileg majd a Szövetség című sci-fi történetem második részében, ami 2019 óta íródik és nem tudom mikor fogom befejezni. Az első része az ismertebb webshoppok oldalán megvásárolható.

Íme a vers:

A sors

A sors szemtelenül pimasz.
Lapít, majd robbant s nevetve
Beleszól az életedbe.
Valakijébe vidáman, másét
Kettétörve. Ha mégis mérges vagy rá,
Egy idő után rájössz, mégis jót tett veled.
Ugyan elszakított az eddig éltetettől, és
belelökött egy másikba, s gyűlölsz mindent,
s nem érted, miért tette. Pedig a sors
az utadba sodort valakit, akit eddig nem ismertél,
s minden fenekestől felfordult, pedig küzdöttél ellene.

 

banat.gif



A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr8118260591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása