emmiller

emmiller

Év végi összefoglaló 2. Libri boltjának polcán a könyveim

2023. december 22. - e.m.miller

Mit is szeretne egy író? Sok mindent. De a legjobban azt, hogy az általa írt és nyomtatásban megjelent könyveit viszontlássa egy könyvesbolt polcain. 

Három nyomtatott könyv megjelenés után, nekem is ez volt az álmom. Tudtam, hogy  a Szövetség és mesekönyvem kint van a Libri boltjainak a pocain, honlapjukon nyomon is követtem, melyik boltjukban még hány darab kapható. Egy valami fájt nagyon. Azaz, hogy sosem jutok el egy Libri boltba, mert nálunk, Tolna megyében nincs boltjuk. legközelebbi Pécsett van. Néha -néha egy-egy ismerősöm, akik esetleg jártak valamelyik botban, esetleg szerzőtársam , akik saját könyvüket keresvén ráakadtak az enyémre, képet készítettek róla, és el is küldték számomra. Számomra csak álom maradt az, hogy én egyszer egy boltban megnézhetem a könyvem. Addig nem igazán akartam hinni, míg meg nem látom őket.  E pillanatig idén márciusáig kellett várnom. 

Tamással valami miatt, már nem emlékszem pontosan miért, de át kellett mennünk a X. kerületbe. Ha már ott voltunk, az ő ötlete által átmentünk az Árkádba körülnézni. Két Libri bolt volt. Az elsőben megkérdeztük az eladót, hogy E.M.Miller e könyveit keressük. Utána nézett, de az ő boltjukban nem volt. De a másikban igen. Így hát átmentünk oda. Tamás jobban be volt zsongva , mint én, az író, akinek a könyveit keressük. Sehol sem találtuk Bandi farkas történeteit. Megkérdezte az elaót. megmutatta nekünk. Teljesen be volt tolva. meglátni sem lehetett. Jobbra balra fényképeztem. Végre készült egy olyan kép, amelyben a kezembe foghatom a könyvemet egy Libri boltban. Három darab volt belőle bolti készleten. Szépen előrébb toltam, hogy jobban látszódjon. De hol a második része? Bár azt, a honlapjukon nme jelezték, hogy bolti készleten lett volna. Sajnos nem volt. Csak az első rész. De eszünkbe jutott a Szövetség is. Arra is nehezen találtunk rá, eladói segítséggel. A bejárathoz közeli polcon volt. természetesen legalul. Így is készült kép arról, a sci-fi könyvemet egy Libri boltban fogom a kezemben. A Szövetségből 5 volt található bolti készleten. 

a_szovetseggel_pesten.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr7618286627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása