emmiller

emmiller

Mikor elővélemény érkezik a könyvedről

2024. február 14. - e.m.miller

6 könyv megjelenésén vagyok már túl az elmúlt három és fél év alatt. Azóta is kíváncsian várom az olvasók véleményt vagy a bloggerekét. Főleg az övékét, hisz javarészt az ő szavuk fontos, hat az olvasókra. E vélemények által veszik meg a könyveket. Számomra is. Fent vagyok írói profillal a moly.hu oldalon. E oldalon megtalálhatóak a megjelent könyveim is. Mindig keresem azon bloggereket, akikre felnéznek az olvasók, az ő szavuk döntően befolyásolja a könyválasztás, megvásárlás és az elolvasás terén. Még ha egy pici negatív kritikát is csempésznek az értékelésük mondatai közé, még akkor is fontos számomra az ő véleményjük. Mutatkozhatok be bármeny író/olvasói csoportba, oszthatom meg egy promóciós nap keretében bármely könyvem linkjét, olyan vagyok az olvasók számára, mint egy láthatatlan ember.  Ezért fontos számomra, az olyan bloggerek kiválasztása és megkeresése recencióspéldány kapcsán, akikről tudom, hogy tisztaszívből olvassák el a felajánlott kötetet,és olyan értékelést, ajánlót írnak, ami az olvasót is közelebb hozza az adott könyvhöz.  Így kértem meg Menyhei Mónikát is , mert tudom, az ő véleménye fontos az olvasók számára.

Mivel, mostanában egyre sűrűbben, szinte napi szinten botlunk bele az internetes csalások különféle formáiba, nem többször én is belefutok, főleg az irói oldalamat szokták támadni a csalók, különböző üzenetek formájába, miszerint, sértem a Meta rendszer alapelveit. 

Bár a történetem nem erről, mégis az internetes csalások világába vezeti be az olvasót a valós történésen alapuló krimi e könyvem, az Ismerősnek jelölve. E történetemet olvasta el és véleményezte Móni. Még csak egy rövid elővéleményt írt róla, de ez is ütős lett. Lesz egy hosszabb értékelési majd a blogján.

 

ismerosnek_jelolve.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr1818323227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása