emmiller

emmiller

Mesekönyvem angolul

2022. március 11. - e.m.miller

https://www.amazon.co.uk/dp/B09TS1QTMH

Mikor 2013-ban csak úgy nekiültem és elkezdtem a semmiből megírni a legelső történetemet a Verity-t, csak álmodni mertem arról, hogy egyszer megjelenik a könyvem és arról is, hogy lefordítják angolra, és megvásárolható lesz külföldön, kikerülök a könyvesboltok polcaira.. Álmodtam a könyvbemutatókról, a cikkekről, amiket rólam és a könyveimről írnak, na és persze arról, hogy elismert író leszek, itthon és külföldön egyaránt.

Álmodozni nagyon jó dolog. Aztán . ahogy jelentek meg sorra a könyveim, rákellett jönnöm, hogy itthon ez lehetetlen. Igaz, a könyveim kikerültek a boltok polcaira, hiába a reklám, itthon csak egyeseket emelnek ki, olyanok közül,mint én, de engem vagy a többieket a kiadónál semmibe veszik. Meg kellett tennem a döntő lépést. Le kell fordíttatnom a mesekönyvemet idegen nyelvre. A döntő lépést valamikor október végén, november közepén tettem meg. És nagy meglepetésemre januárban már el is készült a fordítás.  Nagyon furcsa volt látni, más nyelven, mindazt, amit én írtam. csak néztem és néztem, próbáltam fordítani, az alapján, amit én írtam magyarul.

Kicsit kellett várni a megjelenésre. E nap pontosan március elsején következett be. jelenleg még csak e-könyvben kapható. De érkezni fog nyomtatott könyvben is-)

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr1617777796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása