emmiller

emmiller

Bandi farkas és a húsvét című mesém.

2024. április 01. - e.m.miller

https://www.youtube.com/watch?v=azv_kPRmQRE&t=10s

Már előbb megszerettem volna e videót csinálni, és felolvasni a mesémet a mesekönyvem második részéből. Mindig közbejött valami, így tegnap sikerült elkészítenem. A telefonom is tönkrement közben, és újat kellett vennem. Nem várt dolgok, amelyekre nem vagy felkészülve. A mesekönyvem második részében e történetem rögtön az első mese. Többször is írtam, hogy a meséket, melyek megtalálhatóak a kötetekben az életből vettem, a gyerekek nyelvére lefordítva. Kivétel ez alól a második és a harmadik rész. Hisz mindkét kötetben találhatóak olyan mesék is , melyeket spontán írtam. Ilyen többek között pont a húsvéthoz kapcsolódó mese. A második kötet borítóját és illusztrációit más illusztrátorral készítettem el. Mimi az én elképzelésem alapján készítette el a második rész illusztrációit. Kivéve a borító, mert az az ő ötlete által valósult meg. E kötetben is, mint az első részben a gyerekek örömére ugyanúgy találhatóak színezők is az illusztrációk mellett. Sőt. Egy fejtörő is húsvét kapcsán. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr9718368129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása