emmiller

emmiller

Bandi farkas történetei. Kulisszatitok 1.

2023. október 02. - e.m.miller

Most a mesekönyvem első részét szeretném nektek kicsit bemutatni.

 

A Bandi farkas történeteit könnyedén írrtam. Egy mese megírása kb 1,5 óra. 3-4 mesét tartalmaznak a kötetek. Valamikor hazaérve a munkából, kikapcsolódásként írtam meg egy-egy részt.

– A legelső mesét Bandi farkas kertészkedik címmel 2015-ben írtam. 2018-ban bekerült az Adventi mesekalendáriumba.

– 2019-től folyamatosan írtam az életből merített, gyerekek nyelvére írt meséket. Az első kötete 2021. július 16-án, míg a második része 2022. április 13-án jelent meg. Mindkét kötet illusztrált és színezők is találhatóak benne.

– Hogy a mesekönyvben szereplő farkas miért lett Bandi? Nem tudom megmondani. Ő egyszerűen Bandi lett és a sorozat címe is így lett Bandi farkas történetei.

– Bandi farkas történeteinek második kötetének borítója az új illusztrátorral egyeztetve, az én elképzelésem alapján készült el.

– A mesekönyv történeteit az életből vettem, kivéve a második kötetben található Bandi farkas és az erdő gonosz boszorkánya és a Bandi farkas és a húsvét című két részt.

 

241755882_560382145376903_4037274425868573216_n.png

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr4918226259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása