emmiller

emmiller

Adventi ablak. 11. Avagy.. Bandi farkasom felbukkant az adventi ablakocskában

2023. december 16. - e.m.miller

https://valosaggavalt.blogspot.com/2023/12/11-adventi-ablak.html?fbclid=IwAR2XIbYnvkDj4vCHmgIM-uy2KUsYnYidHlU0duhUyRrtN-hqOhbNwAPgiWQ

Mikor ilyen lehetőség jön szembe velem, mindig örülök, és jelentkezek rá. Emlékeztet az Adventi mesekalendárium Gyerekeknek oldal lehetőségére. Mindig izgatottan vártam, bár ott tudtam a napot, mikor és melyik napon fog felbukkanni a mesém, itt nem. Nekem is ugyanúgy meglepetés e napok. Két helyre is jelentkeztem. Írótesók Magazin oldal felhívásásra, illetve Menyhei Móni blogoldala által felkínált lehetőségre. Írótesók magazin számára, két, a könyvvel kapcsolatos írásomat küldtem el, ami a múlt hét folyamán, ha jól emlékszem csütörtökön bukkant fel meglepetésemre. Móni által felkínált lehetőség kapcsán a megjelent könyveimből fognak érkezni részletek.  Így olvasható lesz részlet a mesekönyvem mindhárom részéből, krimi és sci-fi e könyveimből, valamint a Szövetségből, verseimből érkeznek részletek, illetve a készülő ifjúsági regényemből a Négyek bandájából. Hétvégén Pesten voltam, képzeljétek, filmet forgattam. Egy életrajzi dokumentumfilmben szerepeltem. A forgatás nagyon jó volt, ez egy külön rész lehetne , itt a blogon. Pesten sem volt minden fenékig tejfel, hétfő óta, mióta hazajöttem, kb 5 percenként összeomlom.  Nemsokra rá, hogy hazaértem, érkezett egy üzenet Mónitól. Ami, ha pillanatokra is, de elfeledtette velem a bánatomat. Ugyanis megkaptam a linket az adventi 11 ablakhoz.  Megnyitottam és nagy meglepetésemre a bemutatkozó versikém, illetve Bandi farkas történetei első részéből Bandi farkas karácsonya című mesém részletét rejtette. Vajon a többi írásom mikor fog felbukkanni? Kíváncsian várom-) Köszönöm Móni-)

A legjobb adventi naptárak és belevalók gyerekeknek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr3918282477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása