emmiller

emmiller

Magyar Kultúra Napja. Mikor bemutatásra fogsz kerülni.

2024. január 20. - e.m.miller

Mind azt egy augusztusi bejegyzésemből már tudhatjátok, hogy májusban , itt a településemen tarthattam egy Irodalmi estet az új könyvtárigazgató segítségével. Nagyon vártam e napot, de sajnos tapasztalnom kellett, hogy a településemen működő hirdetőrendszerben, sem a település különböző pontjaira nem lett a plakát kitéve. Alig jöttek el. Utána nagyon vártam, hogy  a könyvtár FB oldalára kikerüljek. Sajnos az sem történt meg. Gondoltam, hogy a Faddi Hírek augusztusi számába bekerülök. Arra sem tartottak méltónak. 

A héten, egyik nap délelőttjén elsétáltam a gyógynövényboltba, ami nem messze van tőlünk. Ott ült a könyvtár igazgatója ; Ibolya. fel is kiáltott , amint meglátott. Jujj de jó hogy lát, álljak meg már két szóra. Mit tehettem volna, ott maradtam. Hétvégén, vagyis holnap lesz a Magyar kultúra Napja. E alkalomból a településen élő művészek közül választottak ki pár személyt, köztük engem is, hogy bemutatásra kerüljenek, ismerjék meg az itt élők  a közösségükben élő művészeket. Meg is lepődtem. Kérdeztem Ibolyát küldjek anyagot? Képet? nem kell, mindent leszedtek rólam a netről és az írói oldalamról. Nofen. Gondoltam magamba. Erre kiadott engedélyt, mert én nem az biztos. Utólagosan is engedélyt kért. Kérdeztem, nyomtatásba jelenik meg? Nem. Felkerül a könyvtár FB oldalára. Mesekönyvemet emelték ki.  Pénteken vagy hétfőn erre sor kerülni. Tegnap erre nem került sor, valószínű, hogy holnap után, azaz hétfőn fog kikerülni a FB oldalra. Kíváncsian várom.

241755882_560382145376903_4037274425868573216_n.png

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr6818307327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása