emmiller

emmiller

Magyar kultúra Napja alkalmából bemutatásra kerültem a településem FB oldalán

2024. január 23. - e.m.miller

Mint azt már egy előző bejegyzésben is írtam, hogy összetalálkoztam a könyvtárunk igazgatójával, Ibolyával az egyik helyi boltban. Várjak, álljak meg egy percre, mert beszélni szeretne velem a Magyar Kultúra Napja alkalmából. Más, a településen élő művészekkel együtt bemutatásra kerülök. Roppantul örültem a lehetőségnek. Kérdeztem Ibolyát, kell e anyag, fénykp stb. Nem kell, mindent leszedtek rólam a netről. Gratuláltam magamba neki. Kértem, hogy küldje el számomra a bemutatkozás szövegét, bár nem mondta, honnan szedte le, hisz nemcsak a kiadó oldalán van fenn és amióta a kiadó gondozásában megjelent az első könyvem, sok minden történt velem. Többek között már nemcsak könyveket írok, hanem filmforgatókönyveket is. Az első, általam írt filmet idén tavasszal kezdjük el forgatni. Illetve nemcsak a kamera mögött, hanem előtte is állok. Természetesen, nem küldték el átnézésre a bemutatkozásom szövegét. Tegnap reggel került fel a bemutatkozások tartalma a településem Facebook oldalára. Mikor megláttam a bemutatkozásomat, majdnem dobtam egy hátast. Inkább nem részletezem. Csomó dolgot kihúztak belőle. Jobb lett volna, ha elküldik, én pedig átnézem. Viszont, amit fontosnak tartok megemlíteni az az, hogy némi gondolkodás után totóztam ki, hogy ugye tavaly májusban volt egy irodalmi estem, a könyvtárban, sci fi témában. Nagyon vártam, hogy a könyvtár FB oldalára kikerülnek azon képek, amelyeket a könyvtárosok készítettek. Nem került ki, egy darab kép sem. Gondoltam, ok, akkor majd  a három havonta megjelenő Faddi Hírek augusztusi számába. Sajnos, oda sem fértem bele. Így, azt gondolom, hogy ez valamiféle elégtétel a könyvtár oldaláról, hogy csökkentsék  a lelkiismeret furdalásukat,  ha kimaradtam/ kihagytak az újságból, így kerüljek bemutatásra, hogy létezem a faluban. 

magyar_kultura_napja.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr3418309425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása