emmiller

emmiller

Barát című versem

2024. március 16. - e.m.miller

https://www.youtube.com/shorts/wPYtMFe5QV8

E versemet 4 évvel ezelőtt írtam, egy felhívásra. Annak az oldal számára, ahol 2018-ban Bandi farkas hódítóútját kezdte meg, az Adventi mesekalendárium kapcsán. 2020-ban már nem volt e lehetőség, de kaptunk Mara jóvoltából egy másfajta lehetőséget. Ez volt a Heti téma , amire számtalan remek írás született. Egy csütörtök délutánra volt megbeszélve egy volt főiskolai csoporttársammal egy találkozó. Munka után átjön Kalocsáról Szekszárdra, beülünk valahova egy kávéra és egy jót beszélgetünk. Ott vártam rá egy órán keresztül a munkahelyem előtt. Se telefon, se üzenet. Hiába hívtam, nem vette fel és nem is hívott vissza. Nem akartam erre a heti téma kapcsán írni, de hazajöttem, leültem a gép elé és kb 1 óra leforgása alatt született meg e versem, és hétvégén fel is került Mara oldalára. Ám, itt még nem volt vége. Péntek délután azon gondolkodtam, e történetet a barátságról, meseformájában is meg kell hogy írjam. A mese egy fél szombat délután alatt született meg, és került bele a mesekönyv első kötetébe be is került. Erről szól a Bandi farkas és a barátság című mesém.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr2918355409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása