emmiller

emmiller

Milyen érzés?

2024. április 14. - e.m.miller

 

 20240411_095737.jpg

Tették fel számomra tegnap reggel az egyik közösségi oldalon . Meglepődtem, mert bármely oldalon is vagyok fent , mint író, ritka, ha kérdést tesznek fel számomra. Olyan ritka, mint a fehér holló.  Most először fordult elő velem, hogy valaki kérdést tett fel. Jobban mondva ketten. Két különböző platformon, két különböző kérdést, a közös bennük, mindkettő a Szövetséghez kapcsolódik. 

Történet lényege az, majd hozok erről egy másik bejegyzést, hogy pár hete rengetek könyvemet küldte vissza a kiadó. A legtöbbet magából a Szövetségből. 2 doboz csak e könyvemet tartalmazta. E hét csütörtökön bent jártam  a megyeszékhelyünkön Szekszárdon, így vittem be 10 darabot a sci-fiből.  Hogy megyei szinten, elérhetővé váljon az olvasók számára, ha esetleg szeretné elolvasni, de nem tudja megvenni. Egy példányt dedikáltam is a könyvtár kérésére, s a dedikációról kép is készült, melyet feltettem, és megosztottam a különböző oldalalkon. Író csoportom és az írói oldalam. Vagy épp mint,  az instához tartozó új oldalon. No lám. Itt érkezett hozzá e kérdés is. Milyen érzés, hogy  a könyvem megtalálható a könyvtárban és  katalógusszámot kapott? Hmm.. milyen érzés? Furcsa. felfoghatatlan. Boldog voltam, még ha egy kis időre is. Hisz, elértél egy célt, még ha másként is került be a könyvtárba a könyved, mint ahogy azt te eredetileg eltervezted. Valahogy olyan érzés volt bennem, mint amikor  a Szövetség kikerült annak idején a Libri boltjainak a polcaira. Már ránéztem a könyvtár oldalára, és megkerestem a katalógust, de még nem láttam fent a könyvemet. Ha nem is napi szinten, de ráfogok kukkanatni az oldalra, s megnézem, nincs e már fent a könyvem a rendszerben. Lehet, hogy számot már kapott, de a rendszerbe még nem vitték fel. 

 

szovetseg_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmillerbolgja.blog.hu/api/trackback/id/tr3618380751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása